onsdag, februari 17, 2010

Guld nummer 2

Ja vad ska man säga... OS Guld nummer två lät inte vänta på sig utan dök upp som ett brev på posten idag bara en dag efter det första... Snyggt jobbat Björn Ferry

Annars hände det väl inte så mycket sensationellt på jobbet. Fick hjärnsläpp och fullkomligt raderade mötet som jag skulle varit på klockan 8 i morse. Det var bara helt bortfluget av någon anledning.

Efter jobbet gick jag upp med hundarna i skogen. Första tanken var att jag skulle sticka iväg och åka skidor men kände att jag inte orkade. Det hade nog varit enkelt att åka skidor i jämförelse med det jag gjorde istället. Gick nämligen längst den upptrampade stigen i skogen och kom på att jag skulle gå lite längre. Följde därflr några rådjursspår men se det skulle jag inte ha gjort. På tog för sen upptäckte jag hur enormt jobbigt det var att gå igenom snön eftersom den ju var 0,5 meter djup. Var helt svettig innan jag var tillbaka på den upptrampade stigen igen.

Inga kommentarer: