tisdag, februari 16, 2010

Bra OS-start på veckan

Kändes extremt tungt att stiga upp idag. Vet inte varför jag är såå trött, har ju haft världens lugnaste helg???

Hur som helst så jobbade jag på som vanligt och efter jobbet tog vi oss än en gång ut och tränade hund, jag, Helena och Zandra. Idag kollade jag av högerskicken och sedan lämnade jag dem för att istället ta tag i vänsterskicken. Gick genomgående mycket bra idag, inga tveksamheter. Nu är ju övningarna i sig väldigt enkla det är ju kommandot som ska in i Humlas lillhjärna och det verkar helt klart som om den informationen gått hem.

När jag kom hen fick jag en glad överrrasknings, Kalla hade lyckats med prestationen att ta Sveriges första OS medalj, dessutom guld i detta OS 2010. Nu får vi hoppas att det kan börja trilla in fler medaljer i fortsättningen.

Inga kommentarer: