söndag, februari 28, 2010

Fotobok

Fuji-film hade ett erbjudande att man fick göra en fotobok gratis. Camilla tipsade mig i fredags så idag skickade jag in den. Ser det mest som ett test då jag inte hann lägga ner så mycket tid så tog jag bara en massa foton från de senaste åren å så la jag ihop dem till en bok så får vi se. Det var ju gratis så då var det ju bara att köra på... Tack Camilla för tipset!

Annars var Henke ute och skottade på förmiddagen och sedan tog vi en promenad ner till stan för att hämta bilen som vi lämnade igår. Åkte förbi Ida och Gösta och sedan en sväng upp till Henkes föräldrar på Håsta där vi åt l unch/fikade.

När vi kom hem tränade jag hundarna lite snabbt. Neo tränade fotgående med vänstersvängar samt fjärrdirrigering, det var länge sedan fi häll på med lydnad nu...

Humla fortsatte jag traggla dirrigering, högerskick med. Även idag körde jag med godisskål istället för dummie.

Båda hundarna skötte sig riktigt bra!!!

Såklart såg vi 5-milen på kvällen å så käkade vi kött till middag. Hade också tänkt dricka vin men se där blev det tjiiii, vi hade inge rödvin och vitt vin var jag inte sugen på...

Inga kommentarer: