onsdag, februari 03, 2010

Fasteprogrammet

Jag får många frågor om vad man fick äta när man fastade så jag lägger ut det här.
Annars har det väl inte hänt så mycketutöver det vanliga förutom att jag tycker att allt har alöst varan idag. Möte mellan 8-10 och sedan nytt möte mellan 10-12. Kom inte iväg från jobbet förrän klockan 12:25 å då blev det stressigt att hinna hem, ut med hundarna, värma och äta mat och sedan tillbaka till jobbet för att vara ute på inspektion klockan 13:00. Phu!

Inspektionen varade till klockan 15 å då blev det en kopp kaffe sedan lite fix inför morgondagens fest.

Väl hemma blev det mat innan jag gick jag en promenad med hundarna. Slog in paketet till i morgon, klippte öronen på Humla och neo och kalluffsen på Henke.

Jag fullkomligt däckade i soffan vid 22-tiden

Inga kommentarer: