måndag, februari 01, 2010

Ny alldeles fullknökad vecka

Nu är det järnet hela veckan, inte en ledig stund på jobbet förutom möjligen på fredag som ännu inte är fullbokad

Idag blev det lite till att färdigställa föreläggandet mot en konkursförvaltare angående uppstädning och tömning av enorma mängder farligt avfall. Vi pratar om uppemot hundra kubikmeter farliga vätskor.

Hade ockå miljömöte med planering, bokade inte inspektioner och samordnade det med alkoholhandläggare.

Denna vecka åker jag hem på lunchen och efter att ha snöat mycket den senaste tiden så fortsatte snöandet även idag trots -20 grader!!!

Efter jobbet käkade jag lite snabbt, gick en promenad med hundarna och åkte sedan på Me & I klädparty till Helena. Som vanligt kommer man hem med nått ur sortimentet.

Dagen avslutades klockan 22.00 med lite tv-titt men kände mig så trött att jag kröp till kojs med två täcken redan klockan 22:30

Det blev försen att ringa brorsan som fyller år idag, skäms på mig men jag vill ju inte väcka honom. Grattis brorsan 42 år!

Inga kommentarer: