torsdag, februari 11, 2010

Så här ser det ut....

... när jag tittar ut genom fönstret på mitt kontor.

Å inte är det mycket bättre när man tittar ut genom fönstret i fikarummet ... Tilläggas bör att vi sitter på femtevåningen...

På lunchen gick jag ner på stan och hämtade mitt nya objektiv. Ska bli skoj att se hur det fungerar. Hoppas det funkar riktigt bra så att jag slipper dra med mig flera objektiv så fort jag åker nån stans.

Idag hade vi också ett intressant tillsynsobjekt. Eller egentligen har vi väl varit till aktuellt objekt vid ett flertal tillfällen men idag genomfördes inspektionen tillsammans med gränspolisen och skattemyndigheten. Det gick lugnt och fint till väga och det var väl egentligen skatteverket som hittade de lite allvarligare bristerna. Det var meningen att tillsynen skulle ske på eftermiddagen men det blev av olika anledningar på kvällen istället så det blev dessutom en hel del övertid vilket jag såklart inte tackar nej till. Kom hem först klockan 20:00.

Inga kommentarer: