söndag, augusti 22, 2010

Dagen efter

Dagens viktigaste nyhet!

Grattis Zandra och Grattis till helgens resultat. 1:a Nkl jaktprov idag, en 2:a igår. Suveränt!!!

Kände mig lite seg när jag vaknade men steg ändå upp och kollade betalningarna till jaktprovet. Jösses vad anmälningar som kommit in, över 210 stycken till de två dagarna.

Började få ont i skallen så jag gick upp och la mig ett tag till. Åt frukost med Henke vid 12-tiden men la mig igen då huvudvärken blivit än värre. Henke gick med hundarna men när jag slutigen piggade på mig så åkte vi ut för att häla på Roland och Gunilla i stugan men det var ingen där så vi åkte hem och gick en långpromenad med hundarna istället.

Henke åkte sedan och hämtade kinamat medans jag putsade fönsterna utvändigt. Plötsligt började det spöregna så jag fick ta skydd och hann då torka 2 fönster invändigt också. Regnet var kort men intensivt så jag hann putsa de sista två fönstrena på nedrevåningen precis innan Henke kom med maten. Får försöka putsa fönsterna invändigt och mellan nån dag till veckan å övervåningens fönster på alla sidor.

Efter maten slöade vi framför tvn

Inga kommentarer: