söndag, augusti 08, 2010

Mindre vettiga saker

Var den här dagen har tagit vägen har jag ingen aningom, har helt enkelt bara försvunnit. Steg upp vid 09:00 och slog ihjäl nån timma vid datorn. Åt frukost och gick sedan en sväng med hundarna. Åkte iväg och kollade på ett räcke som skulle kunna passa även vår altan samt var förbi på Håsta en snabbis.

Hade tänkt åka på Byggmax och handla lite virkte för att göra klar
1.) Hundgården
2.) Altanräcket

Innan vi räknat ut hur mycket virke vi skulle ha var det bara 20 minuter innan de stängde så vi åkte aldrig, skulle inte hinna... Men nu är släpvagnen hämtad så imorgon SKA vi göra det. Tänkte dessutom åka och försöka beställa en soffa men vi får väl se om vi lyckas den här gången.

På eftermiddagen gick jag ut i skogen och lyckade virra bort mig totalt så jag hamnade på ett helt annat ställe än jag parkerat bilen på så Henke fick hämta mig och skjutsa mig till bilen igen.

Efter detta beställde vi pizza och sedan blev vi sittande framför tvn

Inga kommentarer: