fredag, augusti 27, 2010

Swosch...

så var det helg igen!!! Snabba ryck men känns himla skönt med helg igen. Hinner inte med mig själv riktigt just nu känns det som.

Full fart fram till lunch och precis när jag ska åka hem känner jag hur jag är öm mitt uppe på skallen. Känner efter och konstaterar med förskräckelse att en fästig har grävt sig fast mitt uppe på skallen, usch! Planerade att åka hem på lunch och hämta fästingpennan och passera Henkes jobb så att han skulle kunna dra loss den. På lunchen lyckades jag dock trä fast den lilla skiten och lyckades rycka bort den hel så nu är det bara att hålla tummarna att man inte får nått skit till följd av detta.

Efter jobbet som jag kom ifrån klockan 16:30 så åkte vi och handlade innan vi åkte hem. Jag bläddrade lite i den nykomna IKEA katalogen och sedan tog jag med hundarna ut i skogen och plockade lite svamp. Det hände nått konstigt i skogen också som jag inte riktigt förstår. Är det någon som varit med om nått likanande eller har en förklaring så får ni gärna höra av er. Humla sprang till en plats och började nosa men ryckte till tvärt. Nosade igen och ryckte undan nosen. Jag sprang fram i rädslan att det var nån orm eller nått men såg ingen. Rycken fortsatte varje gång hon nosade i området sedan kom Neo och beter sig på pricis samma sätt. Såg INGENTING och förstår inte vad det var de kände.

Kvällen spenderades framför tv/dator med tacos. Å så ringde jag hem till mamma, glömde ju ringa henne igår på hennes födelsedag, skäms på mig!!!

Inga kommentarer: