torsdag, augusti 26, 2010

Många timmars jobb och springning

Idag blev det många timmar på jobbet. Kom till jobbet klockan 7 och hann bara med 40 minuters lunch. Hem från jobbet gick jag klockan 17:45. Totalt 2 timmars övertid å jag har dessutom suttit i möten hela dagen. På förmiddagen var det revision av livsmedelsverket som stod på schemat, på eftermiddag AU. Livsmedelsinspektörernas revision fortsatte med en inspektion på eftermiddagen och det verkar ha gått bra. Vi fick en sammanfattning efter inspektionen och AU mötet.

Så fort jag kom hem från jobbet tog jag med hundarna på en 5,2 km joggingrunnda och idag gick det riktigt riktigt tungt för mig, Neo var piggare än vanligt.

Henke hade hunnit vara ute på sin springrunda före jag kom hem så han fixade middagen så vi åt när jag hade duschat. Idag blev det Torsk under frasigt tecke.

Kvällen spenderades framför tvn från och med 20:30

Inga kommentarer: