lördag, augusti 14, 2010

Dagsrapport

Dagens rapport får bli en lista... Är bara inte sugen på massa långa redogörelser.

Sov nere i natt mellan 00:00-05:00 för det var alldels för varmt uppe men vid 5 gick jag i alla fall upp för att få ligga i en riktigt säng.

Mellan 5-8.30 sov jag uppe men sen gick jag ner så snart jag vaknade

Åt frukost, gick med hundarna och skjutsade sedan upp Henke på Akuten som för tredje dagen i rad har feber runt 40.

Han fick nån oengagerad läkare som inte sa mycket men penicilin blev det i alla fall. Jag köpte hundmat, nytt Neokoppel och lite annat under tiden

Hemma en stund sedan åkte jag iväg och handlade. Hur varmt som helst är det idag!!!

På eftermiddagen tog jag med hundarna på en kantarellpromenad, 1kg blev det idag.

Bakade västerbottenpaj och åt kräftor på nya terassen. Härligt även om partystämningen inte var den bästa då ju Henke är sjuk å mest satt och suckade vid bordet.

Satt ute till klockan 22, underbart väder men ensam på altan var väl inte direkt nån fest så datorn fick hålla mig sällskap

Inga kommentarer: