onsdag, augusti 25, 2010

Effektivitet

Full fart både på jobbet och hemma. Så snart vi kommit hem satte vi igång med mat, en ny rätt med kyckling, purjolök, banan och cashewnötter. Riktigt gott var det å extra gott blev det med en kall dressing med mango och curry.

Efter maten satte jag igång att torka fönsterna. Hade ju tvättat fönsterna nere på utsidan men nu idag tänkte jag att jag skulle ta alla fönster invändigt och fönsterna nere även emellan. Mitt under tiden då jag putsade så kom världens regnskur så jag ville inte gå ut med hundarna så jag gjorde alla fönster så nu är det klart. Härligt och jösses vad duktig jag känner mig.

När jag var klar hade det slutat regna så jag gick upp i skogen men hundarna och plockade lite kantarelller. Efter det så gjorde jag lite sit-ups och armhävningar. Jag hade egentligen velat springa men jag har rejällt ont i ett knä sedan löpningen igår så det gick inte. Hoppas på att kunna springa i morgon istället.

Resten av kvällen, altså efter klockan 21 spenderades frammför Morden i Midsomer.

Inga kommentarer: