fredag, januari 27, 2012

Äntligen fredagsmys...

Körde en liten dragning för nämnden idag vilket inte var några större problem... Ibland fascineras man dock över vilka detaljer människor fastnar för... Hur som helst så kändes det bra....

Efter jobbet kände jag mig riktigt risig. Kommer nog att bli liggande i morgon...Nu är det nog tyvärr min tur att bli förkyld...

Köpte lite foder efter jobbet, nu har jag hundfoder för några månader...Blev en 15kg säck vuxenfoder å då fick jag ytterligare 18kg vuxenfoder. Köpte dessutom 15 kg valpfoder å så har jag nästan en hel säck vuxenfoder hemma redan.... Mycket foder blir det!!!

Tyvärr hann de sälja MIN biabädd på Granngården idag... Attans också! Har varit där och sett att de hade en grå i rätt storlek men jag ville avvakta lönen och att Vinna skulle sluta bita. Å så åkte jag dit idag och då hade hon sålt den bara några timmar tidigare... De fick beställa en ny så förhoppningsvis kommer den väl nästa vecka så slipper vi bära bian upp till sovrummet varje kväll och ner till vardagsrummet varje morgon...

På kvällen var jag själv hemma eftersom Henke var iväg på poker vilket sker varje löningsfredag. Blev en lugn och skön kväll med tv och till och med hundarna var trötta ikväll.

Inga kommentarer: