måndag, januari 23, 2012

Meeen....

Full fart på jobbet! Fick massor gjort och eftersom Henke fortfarande är hemma och är sjuk så släpper han ut hundarna under dan så jag behöver inte hem på lunch vilket innebär att mycket jobb också ger lite extratid på flexen.

Efter jobbet åkte jag ut på golfbanan med hundarna. Oj vad ljust det var idag! Tände aldrig pannlampan utan jag hade full koll på hundarna i alla fall. Mulet väder kan ha den effekten för ljuset från stan reflekteras i molnen och då blir det ljust.

Det fortsatte att snöa under natten så det hade hunnit bli en hel del snö på gården. Henke var liite piggare så har tog kraft till sig och provkörde snöslungan så jag slapp skotta, skönt!

På kvällen hade jag tänkt uppdatera hemsidan men jag gick bet. Gick inte att lägga till foton vilket var VÄLDIGT frustrerande då jag ALDRIG någonsin haft några problem med sidan på alla år. Blev sittande fler timmar men lyckades inte lösa problemet.


Inga kommentarer: