onsdag, januari 18, 2012

Medarbetarutveckling, tupperware och huggisar

Idag var det dags för medarbetarutveckling för min del. Hudiksvalls kommun kör en satsning på sin anställda. Alla 3300 anställda ska gå på denna "utbildning" som har följande mål:

  • Öka stoltheten över att arbeta i Hudiksvalls kommun
  • Öka medvetenheten om att alla medarbetare har
    - ett ansvar för att tillsammans med sin ledare och sina arbetskamrater utföra arbetsenhetens åtagande
    - ett medansvar för det resultat som uppnås
En proffsig tillställning där det är upp till var och en att göra något av det...

Efter jobbet gick jag den dagliga rundan med hundarna och sedan, efter att jag kastat i mig lite middag, så åkte jag till Zandra då hon hade ordnat tupperware-party. Då jag anser mig ha alla de plastlådor som jag behöver så köpte jag istället en grej som jag enkelt kan göra min frukostsmothie i. Kommer säkert att bli bra då jag slipper dra fram hela assistenten varje dag.

När jag kom hem hade Vinna som vanligt gått an på Neo och Humla. Det positiva med det var att ytterligare två huggtänder nu försvunnit. Bara en kvar nu...

Inga kommentarer: