måndag, maj 21, 2012

Blodomloppet 2012

Idag fick jag verkligen ingenting gjort, avbröts hela tiden med annat.

Efter jobbet åkte jag upp i skogen med hundarna. Gick en lite längre promenad och smällde av två knallsnören. Det första i lek och både Vinna och Humla stannade upp och kollade men Vinna påverkades inte mycket. Det andra skottet gjorde jag under en platssittning med dem alla tre. Satte dem, gick 10-15 meter framför dem och smällde av. Gick tillbaka dem allesammans eftersom de satt så fint. När vi skulle gå vidare och jag gav frikommando sprang Vinna fram till "skottplatsen" och var inte det minsta berörd. Härligt!

När jag kom hem blev det lite middag och sedan åkte jag ner på stan för att gå Blodomloppet. I år var vi över 10 pers. Traditionsenligt picnic på gräsplanen efteråt.

När jag kom hem betalade jag lite räkningar för SSRK:s räkning så nu är det bara bokföringen jan-juni som ska göras sen är jag ikapp. Har inte hänt så mycket så här i början av året så det ska inte innebära så mycket jobb.

Inga kommentarer: