fredag, maj 18, 2012

Hockey hockey...

Förutom att Henkes klockan ringde och väckte mig klockan 05:45 och gjorde att jag inte kunde somna om ordentligt så blev det ändå en rejäl sovmorgon. Somnade om vid 9-tiden och vaknade först 10:30. Hundarna sov också med undandtag från Vinna som Henke släppte ut en sväng på gården när han steg upp vid 9-tiden.

Åkte ut upp i skogen vid 12:30 för att Humla och Neo skulle få gå spåren från igår. Båda har ett underbart spårtempo och har inga som helst problem att hitta runt. Duktiga vovvar och kul tycker de att det är.

Vinna fick bara hänga med på en kort skogspromenad.

När jag hade duschat och fixat till mig åkte vi och handlade och sedan gick vi över till Roland och Gunilla för att fira Danne som fyllde 19 år idag. God chokladtårta och sedan Hot Shots mums!

Eftersom det var kvartsfinalerna i Hockey så bestämde vi oss för att göra gemensam sak så efter att vi ätit middag på tu man hand så kom de över till oss.

Heja Sverige! Men det funkade inte så nu är Sverige utslagna ut VM.

Gick och la mig vid midnatt för i morgon ska jag ju jobba några timmar.

Inga kommentarer: