fredag, maj 04, 2012

Gratis tollarvalp för avhämtning

Kort inlägg. Jobbade men var rätt trött idag.

Kom hem strax efter kl.17 å finner då att Vinna har varit igång och fixat lite... Kanske skulle ha döpte henne till Fixa istället...? Tänkte när jag var hemma på lunchen att det var skönt att hon inte längre är på skorna men ack vilket misstag. Å varför står mina skinnskor kvar i skohyllan i hallen? Har ju tagit bort alla övriga "fin skor". Ja, hur som helst är hunden till salu och jag måste åka till Sundsvall och hitta nya skor nästa helg!

Hundarna fick en skogspromenad efter jobbet. Henke var såå snäll att han fixade lunchen som jag ska ha med i helgen sen packade jag efter middagen som faktiskt jag var med och lagade.

Hockey hockey och sedan isäng. Jag är sliten...

Inga kommentarer: