lördag, augusti 02, 2014

Å var försvann den här dagen då?

Fixade i gäststugan så nu är det bäddat och klart. Det enda som saknas nu är gardiner och en sänglampa sen så….

Skruvade upp en gardinstång i matrummet samt en hylla ute på altanen där vi också kommer att ha en lampa så att det blir lite mysbelysning när man sitter ute.

Henke åkte sedan en sväng på stan så jag gick ner på täkten och tränade lite. Vita pinnar och dirigering… Värmen och utebliven träning i fyra veckor har satt sina spår på konditionen. Oj vad snabbt de tröttnade! Duktiga ett tag dock… Blinkar

Röjde det sista i garaget när jag kom hem samt bar ut lite grejer från förrådet inne till förrådet i garaget istället.

På eftermiddagen kom Fredrik förbi. Grillade hamburgare och fikade…

Tog en ordentligt promenad med tjejerna när han hade åkt. Dags att bättra på både min och tjejernas kondis.

Till middag blev det västerbottenpaj, kallskuret och en melonsallad.

Henke åkte ner på krogen med grabbarna och jag satt och såg sorgliga filmer på tv. Blev inspirerad av alla rapporter från tollarspecialen så jag testade faktiskt lite tolling med Vinna för första gången. Trodde inte hon skulle kunna vara passiv men visst gick det…. Tummen upp

Inga kommentarer: