onsdag, augusti 06, 2014

Röj….

Sovmorgon och sedan en runda med hundarna innan vi åkte ner på stan för att uträtta lite ärenden. Beställa hundmat, hämta grejer från båten, laga en lampa på bilen och framförallt köpa en röjsåg samt handla lite mat.

När vi kom hem pratade jag med Anette i 1,5 timma. Måste ju få rapport från tollarspecialen och vem är inte bättre lämpad att avlägga en sådan än Anette. Nu är jag fullt uppdaterad om inte bara resultat utan även sånt som hände på sidan om… Tack Anette för rapporten!

Efter rapporten tog jag med tjejerna på en träningstur. Första gick jag och Henke en promenad sedan stannade jag på täkten och körde några dirigeringar. I huvudsak UT-träning där Vinna skulle vänta om och spinga ut. Tyvärr gör värmen att orken tar slut väldigt fort så det blev inte allt för många skick. 26 grader och 60% luftfuktighet gör mig svettig å då står jag bara och säger UT… Blinkar

På kvällen blev det grillad kyckling och potatissalad. till förrätt blev det lite Bresola och sparris med västerbottenost.

Inga kommentarer: