onsdag, augusti 27, 2014

En intensiv dag!

Elektriker och ventilationsgubbe gjorde klart ventilationen i huset idag. Började lite knackigt med att elektrikern försov sig så det blev väntan för oss men sen var det ju bra att ventilationsgubben kunde komma samma dag så att det blev klart.

Kurs på förmiddagen och sedan blev det lång lunch med motion och ett antal checkpoints så nu jag nästan i hamn. Fick dessutom rejält med motion med 6km i skogsterräng.

Direkt efter jobbet tog jag de två sista checkpointsens innan jag åkte hem och bytte om för en löprunda med Henke och tjejerna. 3,6km på 22 minuter. Det gick tungt men vi klarade det!!!

Hittaut

Efter löprundan tog jag tjejerna och åkte till klubben där det arrangerades Lydnads KM. Både Vinna och Humla skötte sig så bra att de båda hamnade på pallen. Humla kom 2:a med 186p och Vinna 3:0 med 173p, Grymt nöjd! Trodde aldrig att de skulle prestera så bra efter så långt uppehåll. Grattis Åsa som blev Klubbmästare med 189p.

Lydnands KM-2

Hemsidan uppdaterad men nu känns det i både kropp och knopp så nu stupar jag i säng!

Inga kommentarer: