tisdag, augusti 05, 2014

Blev inte som vi tänkt oss…

När vi vaknade på morgonen var det rätt så disigt. Käkade frukost och slappade i båten. Gick en promenad till kapellet och då började det regna lite lätt men det varade bara i en minut å lika varmt och fuktigt var det fortfarande.

2014-08-05 13.11.55-1

SMHI utlovade regn och åska så vi kände att det var inte värt att stanna ute. Är det dåligt väder är vi hellre hemma så vi beslutade oss för att åka hemmåt innan åskan skulle komma. Då vill jag inte vara mitt ute på havet Blinkar

Ställer han sig upp och lämnar sin plats så får han skylla sig själv!

2014-08-05 14.35.41-2

När vi anlände till stan hade det dock klarnat upp såklart. Vi käkade lunch i båten och sedan åkte vi hem å då var det fin fint väder.

Hade dock ont i skallen så det var bara att lägga sig en stund. När jag vaknade hade jag piggat på mig så då åkte jag till Zandra för att träna hund tillsammans med Anna Lizzie, Zandra med Jaga och Grattis och jag med Humla och Vinna. Värmen gjorde att det självklara valet av övningar var vatten men även några landdirigeringar.

Vinna

DSC_2466DSC_2467DSC_2468DSC_2471 

Anna gör en inkallning över vattnet

DSC_2473

Humla

DSC_2475 DSC_2477

Sen middag klcoakn 21:30 blev det när jag kom hem. Å ändå kunde man sitta ute och äta. Underbara underbara sommar!!!

Inga kommentarer: