fredag, augusti 29, 2014

Äntligen helg

En rolig och väldigt intensiv vecka till ända. Väldigt trött i morse och på gränsen till illamående men var i alla fall på jobbet klockan 07:20. Skrivelser/beslut på förmiddagen och sedan två inspektioner på eftermiddagen. Fick ett SMS precis när jag kom tillbaka till stan. De hade fått tag i jackan som jag ville ha i min storlek så i vinter blir det en lite färggladare variant av den tunna dunjackan. En McKinley från Intersport!

Vinnafilm

Köpte också nya walkingskor för nu hade det blivit totalt 4 hål i mina gamla.

När jag kom hem hade Henke redan förberett maten. Stoppade in den i ugnen och gick sedan en sväng med hundarna. Blev en mycket kort promenad där vi spanade lite efter kantareller men kammade noll….

Efter middagen åkte Henke och spelade poker och jag somnade i soffan. Vaknade av att Vinna hoppade upp i soffan.  Men lilla stumpan här får inte du vara!!!

Ja ja är man vaken kan man väl lika gärna göra något vettigt så jag gjorde logens bokföringen fram till nu, Tjoho!!!! Nu väntar en lång härlig helg!!!

Inga kommentarer: