fredag, augusti 15, 2014

Bra avslut på veckan

Blev lite splittrad dag idag. Hängde först med Lisa till veterinären när hon skulle röntga Jabber.

2014-08-15 09.10.06

Hmmm… undra vem av dem som fick sprutan…. Blinkar

Jobbade på fram till lunch då jag åkte hem till hundarna. Saaben skulle få en ny reflex så jag åkte upp på verkstan. Fick då också veta att servicen och lagningen av Santa Fen skulle gå på det fina priset av 18.500kr. Trevlig helg!

Hur som helst så jobbade jag vidare fram till klockan 16 då jag åkte hem, bytte om och hämtade hundarna för att bege mig ut till Saltvik. Där väntade skogspromenad med Gunilla och tjejerna och sedan god grillad middag. Now were talking!!! När vi satt ute i inglasningen och åt så passade tollarna på att mysa i en annan del av huset… Blinkar

2014-08-15 22.07.54

Innan vi åkte fick alla hundarna del av en korvlåda…. Blinkar

2014-08-15 23.34.00

Kom inte hem förrän strax efter midnatt. Tog mig ett litet glas vin och såg tv en stund så jag kom väl inte i säng förrän vid 2-tiden trots att jag var så trött idag.

Inga kommentarer: