tisdag, augusti 26, 2014

Grattis mamma på födelsedagen!

Jobbade hemma på förmiddan och läste de två återstående rapporterna från i går. Ringde mamma och grattade på födelsedagen och hann ändå läsa de tjocka rapporterna tack vare att man kunde jobba helt ostört. Började läsa redan 06:45 och läste fram till strax efter klockan 11. Åkte och tog några checkpoints tillsammans med hundarna innan jag åkte till jobbet.

På eftermiddagen blev det telefonmöte om det fortsatta arbetet vid Iggesund hårdkrom. Ytterligare några checkpoints efter jobbet och sedan åkte jag hem och käkade middag innan jag åkte till Anna för hundträning.

Hon hade ordnat några dirigeringar över en myr och sedan körde vi dubbelmarkeringar i skvattram. Duktig markör har jag men när hon blir trött så missar hon andra men vi har ju precis börjat träna dubbel så det blev nog lite för svårt. Duktig på dirigeringar var hon också men måste definitivt träna mera höger och vänsterskick! Tack Anna för bra träning!

Humla fick också några dirigeringsskick. Får henne dit jag vill men mycket egen vilja hos henne nu….

När jag kom hem såg vi andra och sista delen av en miniserie som vi började se igår. Riktigt bra var den!

Inga kommentarer: