onsdag, augusti 13, 2014

Fortsatt effektiv men en rejäl dipp…

Henke åkte till Falun idag så jag gick med hundarna i morse. Åkte såklart hem på lunch och var då också förbi verkstan en sväng för att beställa en reflex som lossnat på Saaben.

Jobbade på fram till klockan 17 och åkte hem och bytte om. Gick en kort, med för Neo lång promenad på 2 km. Lämnade sedan honom hemma och tog med tjejerna på en joggingtur. Samma tur som i måndags men 100ggr jobbigare!!! Tog emot redan från början med stumma ben och jag blev snabbt flåsig. Efter drygt halva sträckan fick jag sänka joggingtempot till rask promenadtakt i några 100m. Tog mig i kragen och sprang den sista kilometern men tiden var flera minuter långsammare än i måndags.

När jag kom hem blev det inga armhävningar eller sit-ups utan drack vatten och hoppade sedan i duschen.

Klockan hade blivit 19:45 och det var hög tid för middag. Blev tomat och piladelphiaostfyllda kasslerrullader och blomkålsmos idag. Gott men var ju sååå trött när klockan middagen blev kvar första klockan 21:00.

Resten av kvällen bara låg jag i soffan….

Inga kommentarer: