onsdag, oktober 23, 2019

En hel natts sömn och löprunda

I natt fick jag förs första gången på över 6 veckor sova en hel natt i sträck. Hade väldigt svårt för att somna i går kväll men när jag väl somnade vid 00:30 så sov jag till klockan ringde klockan 06:00. Sååå skönt! Nu hoppas jag kunna somna vid 22:30 och sova tills klockan ringer kommande nätter…

Jobbade på som vanligt idag och var som vanligt på klubben en sväng men det blev mest promenad och inte direkt någon kvalitativ träning.


Det var en intensiv dag på jobbet så jag var helt slut när det var dags att åka hem. Tog därför på mig löpskorna och tog med tjejerna på en löprunda genom byn för att få rensa hjärnan. En varm dusch, en kopp glögg och sedan middag bestående av Kycklingpaj stod på menyn idag.

Senare på kvällen slog huvudvärken till med full kraft så jag blev tvungen att lägga mig. Tack och lov gick det över på ca en timma så jag fick gå och lägga mig utan huvudvärk.

Inga kommentarer: