fredag, oktober 11, 2019

Slut vecka och slut energi

Äntligen fredag!!!

Full fart på jobbet. Jag hade planerat att bara sitta inne och skiva inspektionsrapporter idag men jag hann inte ens börja på en av dem för det ringde och dök upp akutärenden och annat hela tiden.

På lunchen åkte jag i alla fall iväg med tjejerna och tränade lite på klubben. Blev dirigeringsträning för bägge tjejerna idag. Hon börjar bli fin lilla loppan...



Jag kom i alla fall från jobbet i rimlig tid 16:15.

Åkte hem direkt och bytte om och tog tjejerna på en promenad genom byn. Idag gick Esset riktigt bra i koppel. Det kanske finns hopp…?

En kopp glögg före maten som idag bestod av risotto med räkor, sparris och oliver samt stekta pilgrimsmusslor.

Efter att jag pratat med mamma i telefonen vid 22-tiden så totaldäckade jag i soffan. Även Henke somnade och då passade Esset på att äta ett hål i gardinen. Å jag som tycker att hon varit lite mindre tuggig den sista veckan…

Inga kommentarer: