torsdag, oktober 24, 2019

Möte och veterinärbesök

Idag hade jag möten inplanerat på jobbet och dessutom var det jag som hade cesiumjour så jag skulle vara standby om det kom in prover. Några prover blev det men de flesta prover som jag mätte var från dagen före då det kommit in massor med prover.

Vinna fick idag sin sista cartropheninjektion så nu hoppas vi att påfyllningen håller i sig ett halvår till. Trots hundar och katter i väntrummet så ligger Vinna gulligt och tittar, mest på mig... men ibland ligger hon och blundar och vilar också....

På lunchen blev det en promenad i skogen. Jag hade haft fullt upp hela dagen med telefonsamtal och mail angående ett ärende som tydligen engagerar väldigt många personer eller så är det några då som engagerar många… Jag var helt slut så hundarna fick köra varsitt sök

Vinna med fler dummiesar, Esset med bara två. Hon fick istället ta några raka dirigeringsskick och lite fotgående. Gick sedan vidare och satte mig på en stubbe och då brast det helt. Satt bara och grinade då det bara varit skit hela veckan och dessutom i ett skede när jag inte fått sova på länge.

Var i alla fall helt slut när jag kom hem så det blev bara en promenad genom byn innan middag och däck i soffan. Somnade redan vid 8-9 tiden men sov lätt som vanligt…

Inga kommentarer: