söndag, oktober 27, 2019

Sömlös i Vij….

Satt uppe och såg tv till 02:30 i natt. Tänkte att jag skulle vara ordentligt trött innan jag gick till sängs. Somnade rätt direkt men vaknade kl. 4 med huvudvärk. Upp och ta en tablett och försökte somna om men det var svårt. Huvudvärken ville inte släppa så vid 7 tiden var jag uppe igen och tog ytterligare en tablett.

Henke steg upp vid 7 tiden men då var ju klockan 8 trodde han. Tiden ställdes ju om till normaltid i natt…

Vädret var enormt tråkigt så vi beslutade oss för att åka en sväng till Medskog efter att vi promenad med tjejerna. Ja la också ett 400 m blodspår till Esset och kompletterades Essets gamla spår från igår med ytterligare ett spår som jag tänkte att Vinna kunde få gå.

Lite shopping på Medskog och sedan fick tjejerna gå sina spår vilket gick alldeles utmärkt.

Precis när det var gjort kom Katarina och Jonas förbi och fikade. De hade inte varit till oss sedan köket blev klart så det var ju verkligen på tiden att de kom förbi.

Äntligen kunde vi konstatera att rådjuren hittat till vår äppeldumpningsplats.

Lugn kväll då jag som inte sovit nått var rätt trött.

Inga kommentarer: