måndag, oktober 28, 2019

Första gången jag inte velat gå till jobbet

När jag skulle kliva in i bilen och åka till jobbet så tvekade jag. Ska jag stanna hemma? Anmäla mig sjuk?

Nä, jag är TF chef den här veckan också så det får vänta. Tog mig till jobbet och det tog inte lång tid innan rapporterna i “mitt ärende” började strömma in igen.

På eftermiddagen blev jag kontaktat av polisen som planerade ett besök på aktuellt plats dagen efter. Var bara att börja förbereda för det och fortsätta på det beslut som jag flaggat om för företaget.

Lunchträning med tjejerna sedan fick Henke ta över dem efter jobbet då jag skulle till totohallen som skulle ställas iordning för årets vinterinomhussäsong. Kul att kunna börja träna inne på kvällarna. Kommer att passa Esset väldigt bra också och Vinna också för den delen.

När jag kom hem hade Henke fixat middag och rastat tjejerna. Skönt för direkt efter maten däckade jag ännu en gång i soffanl

Inga kommentarer: