torsdag, mars 13, 2008

Bättre och bättre dag för dag

Ja så känns det faktist även om jag fortfarande är täppt i näsan, har lite lock för öronen och har lite hosta.

Idag skrev jag några yttranden och läste en rapport samt gick igenom lite inkomna handlingar och plockade fram akterna på de ärenderna.

Tog lång lunch och gick upp i skogen med hundarna så att de skulle få en långpromenad idag även om vi skulle iväg och träna lydnad. Grått och tråkigt väder men i alla fall uppehåll just när jag var hemma på lunch.

På eftermiddagen på jobbet kom Eva-Lotta och bjöd på fika. Hon har äntligen fått ett jobb igen och ett intressant sådant på tingsrätten. Äntligen, stort grattis!!!

Helena upplyste mig också att det inte var någon träning idag och det kändes rätt skönt, då kunde jag ta kvällen som den kom...

Inga kommentarer: