torsdag, mars 06, 2008

Förberedelser

Ja idag var det bara till att ta sig i kragen och fixa lite om vi ska komma iväg till London i morgon. Steg upp vid 8:a, duschade och åt frukost. Klockan 10 var jag nere på stan för att käpa lite kläder infr resan. Jag behövde bl.a ett par byxor, gärna finbyxor samt lite topper. Nu hittade jag inga fintxor men det blev i alla fall ett par jeans och 3 toppar.

Köpte också div småförpackningar tandkräm, spray osv eftersom vi inte tänker checka in nått bagage utan vi tänkt klara oss med varsitt handbagage.

Klockan 12 var jag hemma igen och då tog jag direkt hundarna på en skogspromenad som nog blev lite väl lång för jagg höll inte på att orka ta mig hem. Var helt slut!

Hem kom jag till slut och då blev det lite mat och sedan var jag bara tvungen att lägga mig. Låg till Henke kom då gick han med vovvarna och jag fixade lite mat. Efter maten packade vi och åkte sedan uipp på Håsta med hundgrejerna som de behöver för hundarna i helgen...

I morgon sticker vi!

Inga kommentarer: