måndag, mars 31, 2008

Snart ny månad

Så hade vi kommit till den 31 mars och det är nu bara en dag tills vi är inne i april. Dagen bjöd på inspektioner där bristerna inte åtgärdats så vi bokade ny tid för inspektion om 2 veckor.

Efter jobbet stack jag och Henke ut och sprang. Det går riktigt lätt trots det långa uppehållet så det känns riktigt bra.

Väl hemma tog jag bort de sista isbitarna från gården och sedan märkte jag upp mina nya dummiesar så nu har jag 26 fina dummisar att använda. Nää alla är inte nya men väl 8 stycken.

Dusch, middag och sedan dammtorkade vi övervåningen samt torkade golven uppe och nere så nu är det rent några dagar.

Har fått nått skit i ryggen och när jag hackade bort isen från gården gjorde jag nått som gjorde att ryggen blev ännu sämre så nu ligger jag med datorn i knät med nysmörjd rygg (tigerbalsam) och en voltaren i magen. Hopppas att det hjälper...

Inga kommentarer: