måndag, mars 10, 2008

Tillbaka på jobbet

Ja efter en veckas sjukskrivning och en londontripp så är man nu tillbaka på jobbet. Inte särskilt pigg dock så jag kände att det skulle varit skönt att ha varit hemma istället... Vid 11:00-tiden bestämde jag mig för att det inte skulle gå att fortsätta. Öronen är helt igentjockade så när det är tyst i rummet känns det som om jag satt i en tunna. Å när nån pratade så hörde jag såklart inget.. Turligt nog så släppte det något i öronen så att jag kunde jobba vidare.

Var hem på lunch och gick en kort tur med hundarna i spöregn! Käkade lite och åkte tillbaka. Kan inte påstå att jag var särskilt konstruktiv idag. Blev mest prat, koll av mail och koll på vad som kommit in medan jag varit borta.

På kvällen tog jag en långpromenad med vovvarna på golfbanan. De var lyckliga över att få rasa av sig igen. Under tiden jag varit sjuk så har de ju inte fått springa lös nått.

Kvällen spenderades framför tvn och sedan hade jag ont i huvet så jag somnade rätt tidigt.

Inga kommentarer: