onsdag, mars 05, 2008

Ännu en soffliggardag...

Ja kanske kanske med lite god vilja så känner jag mig lite lite piggare idag. Skönt att jag fick sova lite på förmiddan för jag har ju inte sovit på nätterna. I natt var det huvudvärk som spökade och i går natt var jag så täppt i näsan. Idag lyckade jag i alla fall somna om när Henke åkt och sov fram till strax efter 10.
Dagen spenderade jag ännu en gång i soffan framför tvn och på eftermiddagen åkte jag till Helena och hämtade en säck hundmat då vår tagit slut. Passade också på att gå en lite kort promenad med hundarna på täkten när jag ändå var där.

Väl hemma såg jag skidor på tv och sedan kom Henke hem strax efter klockan 17 så efter att han gått en tur med vovvarna blev det hamburgare till middag. Det gäller att göra det enkel för sig nu när man är sjuk.

Resten av dan, ja den spenderades såklart framför tvn hur tråkigt det än må låta men är det det enda man orkar så är det...

Inga kommentarer: