måndag, mars 17, 2008

Tupperware

Så var det dags för en kort men häktisk vecka att inledas.

På jobbet var det möte som stod på schemat idag. Först möte om dricksvatten fram till lunch och sedan möte om livsmedel efter lunch.

Efter jobbet var det snabba ryck. Jag tog med hundarna upp till tjurhagen på Håsta och gick med dem där. Blev en kort sväng då jag skulle iväg.

Under tiden som jag var ute med hundarna fixade Henke mat så jag fullkomligt kastade i mig maten för att vara klar till klockan 18:15 då Therese kom och hämtade mig för att åka vidare till Helena och slutligen till Zandra som hade tupperware-party.

Beställde tre hopfällbara lunchlådor, en lunchbox att ma med ut i skogen, ett hopfällbart duskslag och en potatisstamp.

Fikade gott fika innan vi slutligen begav oss hemmåt i snöstormen. Det var MASSOR med snö i Njutånger där Zandra bor. Tyvärr börjar det också bli snö ute vid kusten hos oss nu också Varför ska det komma snö nu?

Inga kommentarer: