onsdag, mars 12, 2008

Spöregn

Ännu en dag med spöregn!

Idag fick jag i alla fall lite gjort på jobbet. Möte med energirådgivare på förmiddagen, inspektion på eftermiddagen å så var jag iväg med ett beslut som inte lösts ut tididare.

Efter jobbet hade jag så ont i huvudet så jag la mig en stund. Henke gräddade under tiden våfflor så det blev middag när jag vaknade, eller snarast väcktes.

Henke åkte sedan iväg å då gick jag ut med vovvarna. Det vräkte ner regn hela promenaden så det blev inte så lång promenad men vovvarna fick i alla fall springa av sig i skogen och sedan fick de gå fint i koppel en bit också.

När vi kom hem klippte jag klorna på Neo, de var verkligen skitlånga och såklart borde jag klippa mera men jag tänker alltid att jag bara klipper lite och ofta istället men så blir det ju aldrig.

Inga kommentarer: