lördag, mars 29, 2008

Seg dag dagen efter

Vaknade vid 8 och hade ont i huvet så jag gick upp och tog en tablett. Vaknade sedan klocan 09:30 fortfarande med sprängande huvudvärk. Tog en annan tablett och gick sedan ner och satte mig vid datorn framför nyhetsmorgon.

Huvudvärken ville inte släppa så vid 11:30 la jag mig i soffan i hopp om att somna och bli av med värken. Men inte då... småslumrade till 13:00 men inte blev huvudvärken bättre så jag åt lite frukost och duschade och gick sedan ut med hundarna. Vilka drömhundar man har! De låg uppe och sov tills jag ropade och frågade om de ville gå ut. Klockan var då 13:30. Efter rundan pratade jag med Helena och satte mig sedan vid datorn igen och kände då att huvudvärken började släppa.

Åt en andra "frukost" klockan 16:00 bestående av äggmacka och te och sedan gick vi ner på stan och hämtade bilen. Åkte på ICA och storhandlade innan vi åkte hem.

På kvällen blev det Tacos och tv "Körslaget" vilket var rätt underhållande.

Inga kommentarer: