onsdag, mars 19, 2008

Lasses födelsedag

Idag skulle jag och Per ut på en restaurang som vi hotat med stängning då de inte fixat brister i köket som påtalats tidigare. Tack och lov hade de nu fixat de mesta även om det fanns lite grejer som kvarstår så finns det inte längre anledning att stänga den så det känndes skönt.

Efter lunch var jag till tandläkare och det kändes skönt att jag fortfarande inte har några hål, har inte haft det på 28 år nu :D Gjorde också lite papperjobb på jobbet innan dagen var slut.

Efter jobbet tog jag med hundarna ut på golfbanan å jösses vad de sprang. Vi var nog inte ute mycket mera än en dryg timme men jag tror att de räckte för att springa som de gjorde tog nog på ändå nu när det har snön som motstånd.

Så snart vi ätit så åkte vi upp på Håsta för att fika eftersom Lasse fyllde år idag. God blåbärstårta blev det!

Hemma igen satte vi oss framför tvn trots att klockan var 22 å då somnade jag såklart direkt så att Henke fick väcka mig nån gång strax efter 23.

Inga kommentarer: