tisdag, februari 03, 2009

Härligt väder

Strålande sol, klarblå himmel, kritvit snö och 10 minusgrader å sååå vackert ute! Synd att man ska behöva ligga inne såna här vackra dagar. Helst hade jag vilja spänna skidor på fötterna och åka ut med hundarna på isen men istället ligger man här.... Ja nu är det ju faktiskt så att hade jag inte legat här så hade jag suttit inne på jobbet så egentligen är detta vackra väder inte nått som jag missar pga förkylningen.

Tror att febern håller på att ge med sig lite gran i alla fall, ligger på runt 38 idag. Förkylningen är däremot värre men nässprayen sitter i alla fall i sig och hjälper en 5-6timmar åt gången så det räcker med 2-3 doser/dag.

Idag tog jag kraft till mig och dammsög i alla fall nedre plan så att man kan läppa in folk ikväll. Gunilla och Åsa kommer för att vi ska gå igenom bokföringen.

Till middag blev det en varm och het morotssoppa med chili, saffran och paprika. Smaksens!!!

Senare:
Japp nu är det gjort. Bokföringen är granskad, rättad och låst så nu är det bara att ta nya tag för nästa år...

Inga kommentarer: