onsdag, februari 04, 2009

Sista sjukdagen

Idag hoppas jag verkligen att det blir sista sjukdagen. Inge feber i alla fall...

På lunchen tog jag kraft till mig och åkte ut på golfbanan. Tänkte att hundarna skulle få rusa av sig utan att jag skulle behöva anstränga mig. Gick 500meter och var helt slut. Hundarna sprang i alla fall lite så nu får Henke ta kvällspasset men då blir det inge springa lös men förhoppningsvis en rejäll promenad. Tyvärr var det inte alls lika fint väder i dag som det har varit tidigare i veckan...

På eftermiddagen såg jag James Bond så det har inte blivit mycket vettigt gjort. Till middag blev det i alla fall en god köttfärsbiff med fetaost och tomat.

På kvällen var vi så sugna på nått så vi tina lite löjrom och åt en tunnbrödsmörgås och till det ett glas vitt vin. Helt vanlig onsdagkväll... Äh har man legat sjuk så kan man få unna sig lite...

Kvällen spenderades annars vid tvn

Inga kommentarer: