måndag, februari 02, 2009

Hög feber

Vaknade och tog feber direkt innan jag steg upp. Har inte sovit nått i natt utan pendlat mellan hemsk frossa och hemska svettning samt huvudvärk. Hde 38,7 innan jag ens stigit upp så det blev såklart inget jobb för mig. Tog två alvedon och somnade om i stället.

Vid 08:30 kom Olle Edh och fixade med vår frys igen så nu hoppas vi att den funkar som den ska igen. Jag somnade om direkt han åkt och vaknade först när det var dags för lunch. Åt och gick sedan en liten kort tur med hundarna men det var verkligen inte bra. Fick fruktansvärd hosta och när jag kom hem igen tog jag bere och hade då 39,3 så jag somnade rätt omedelbart igen och vaknade första vid 15-tiden fortfarande med över 39 graders feber och frös nått fruktansvät så jag blev tvungen att ta alvedon igen och lägga mig under täcken. Tredje dagen i rad nu med över 39 graders feber. Hoppas verkligen att det ger med sig snart för nu är jag riktigt less på att vara sjuk.

På kvällen kom i alla fall Gunilla över och kollade på bokföringen

Inga kommentarer: