fredag, maj 08, 2009

Fredag hela veckan...

Eller i alla fall så går veckorna i ett rasande tempo... Idag kändes det som om jag hann hur mycket som helst före klockan 10. Sedan blev jag störd lite i min planering men hann i alla fall ytterligare ett ärende innan det var lunch. Vi var ett helt gäng som gick på 49:an och käkade och satt faktiskt ute även om det inte är så varmt i luften så är det helt ok om man sitter i solen.

På eftermiddagen åkte vi och kollade saneringen igen och när vi kom tillbaka till jobbet blev det tårta så chefen för Plan och Bygg gått i pension idag.

En miljörapport hann jag läsa igenom innan dagen var slut men tyvärr så hann jag inte svara på den det får bli på måndag...

Efter jobbet åkte jag till ut i skogen för att träna lite dirrigering. Tyvärr får jag säga att det inte går helt bra. Jag får inte riktigt ut Humla som jag vill... Måste nöta lite nu ett tag...

Vi grillade kyckling till middag men nått mera vettigt blev inte gjort idag.

Inga kommentarer: