tisdag, maj 12, 2009

Mera staketbygge

Efter jobbet idag så tog jag hundarna på en kort runda sedan släppte jag in Neo och gick ner på täkten och gjorde några dirrigeringar över ett dike med Humla. Det gick rätt OK men vi har vissa problem med UT tecknet där hon inte längre litar på mig fullt ut.

Gick tillbaka hem och hämtade Neo och tog sedan bilen till Andtjärn där vi promenerade ett varv i spöregnet innan vi åkte hemmåt igen.

Henke hade varit på träning och precis kommit hem så vi satte igång med de sista reglarna som vi kan skruva dit nu. Framför parkeringen ska vi också sätta upp ett staket men vi väntar med det så att vi kan gå där medans vi bygger... Klockan 21:30 var vi färdiga så vi gick in och såg de sista av semifinalen i Melodifestivalen och fick såklart se att Malena och Sverige gick vidare, vilken tur!!!

Som vanligt nu för tiden somnade jag som en stock så snart jag la ner huvudet på kudden.

Inga kommentarer: