fredag, maj 29, 2009

Gärnet...

Full fart på jobbet som vanligt ni för tiden. Hem på lunchen för att gå med hundarna och idag lockade jag med mig Ulrica eftersom jag skulle gå med Labbarna idag också. Neo var väldigt på Kokki igår eftersom hon höglöper. Har har inte hållt på så sedan kastreringen men igår skulle han jucka hela tiden. Idag var han dock inte alls lika intresserade så jag hade kunnat gå med dem allihop men det var trevligt att Ulrica hängde med.

Efter jobbet åkte vi och handlade inför helgen och sedan när vi kom hem så var jag tvungen att lägga mig då jag hade så ont i skallen. Det gick över fort och då gick vi ut och flyttade våra stockar som vi har som avgränsning mellan gruppuppgången och grannens gård. Han fick inte plats med sitt staket eftersom vi råkat sätta stockarna lite snett. Men det gick rätt bra, tog nog bara en halvtimma.

Gick sedan en promenad med hundarna medan Henke ändrade grinden så att det nu viks in mot gården i stället för utåt. När hundarna var rastade gjorde vi pizza, vattnade och packade sedan inför morgondagen.

Vi försökte komma i sång i tid då vi har en lång dag framför oss i morgon.

Inga kommentarer: