fredag, mars 02, 2012

Dagen efter....

Strax före klockan 08:00 blev det uppstigning och frukost i Kajvall. Alla var pigga och nöjda över kvällen. Efter frukost städade vi ur stugan och bastun innan vi begav oss ner till Kyrksjön i Ljusdal för en promenad innan vi åkte vidare tillbaka till Hudik för att avsluta arbetsveckan.

Lunch blev det på Hot Chili och eftermiddan blev lite småseg för de flesta var rätt trötta.

Efter jobbet åkte vi och handlade lite och hämtade ut kläder som jag beställd från Me and I.

Väl hemma tog jag jag med hundarna upp i skogen på en lång promenad. Hundarna uppskattade att få springa lösa idag och jag piggade på mig såpass att jag orkade äta middag. Mycket mera än ett telefonsamtal med mamma blev det inte innan jag somnade till och från i soffan. Klockan 23 kröp jag dock till kojs för natten.

Vinna hade en riktigt dålig kväll med flera kissolyckor inne.

Inga kommentarer: