torsdag, mars 29, 2012

Snart är det påsklov!!!

Åhhh vad jag längtar!!! Snart är det  påskledighet med skidåkning och Piteåtripp men först ska det jobbas lite till...

Rensade skrivbordet idag och sorterade ut alla de senaste avslutade ärenden till arkivet. Tog också en halvtimma friskvård i anslutning till lunchen och tog med hundarna ut i skogen.







Innan jag åkte tillbaka till kontoret stannade jag till på Hogges för att se hur det går med renoveringen inför nyöppnandet i morgon. Hoppas hoppas hoppas att allt är bra ur ljudsynpunkt nu!!!

Jobbade fram till strax efter klockan 17 å eftersom jag hade med hundarna i bilen på eftermiddan så åkte jag direkt ut i skogen på vägen hem. Två skogspromenader på samma dag, härligt!

På promenaden passade jag på att plocka med lite påskris så nu är det på plats med ägg och fjädrar också.

Kvällens underhållning var Biggest loosers.


Inga kommentarer: