lördag, mars 31, 2012

Förberedelse och liite träning

Idag var det dags att packa inför Vemdalenstrippen. Eftersom vi åkte vidare till Piteå direkt när vi kommer hem så var det lika bra att förbereda även den trippen.

Inför fjällresan var det dessutom en hel del mat som skulle inhandlas.  På eftermiddan gick jag och Gunilla upp i skogen och tränade lite. Vinna fick prova några aporter och Humla fick göra några dirigeringar. Vinna accepterar fortfarande inte att sitta uppbunden så jag är inte helt avslappnad över att ha henne med så det blir lite ofokuserad träning för Humla men hon var duktig så jag behövde inte ingripa nått. Vinna är duktig på att bära och komma in och nått någon mera avancerad och genomtänkt träning blev det inte. 




På kvällen kom Gunilla och käkade hos oss och då blev det lite bildvisning från när Henke var i Kina. Jag skulle verkligen vilja åka dit i år! Vi hade ju sagt att vi skulle åka dit ifjol men det blev av olika anledningar inte.

Somnade tidigt men hade ont i skallen så jag sov inte så bra.

Inga kommentarer: