tisdag, mars 06, 2012

Kennel Vinnarens!!!

Nu är det definitivt, spikat och därmed dags att presentera mitt kennelnamn:


Kul att det är klart nu sedan får vi se när den första kullen blir verklighet. Det är i alla fall Vinna som har fått ge kennels sitt namn så viss betydelse har den lilla hunden redan nu. Detta blir loggan men det ska dessutom till en bild men det är inte riktigt klart riktigt hur det ska se ut så de får komma med tiden. Hemsidan kommer också att byggas om så småningom men jag har all tid i världen till det så det kommer när det kommer...

Annars så var det en skön sovmorgon. Sov nästan åtta timmar i natt vilket självklart är markant mycket mera än normal för mig en vardag.

Vi tjänstemän var kvar på Svanbacken fram till lunch. Vi avslutade men den underbar promenad på Rångsjön innan vi åkte tillbaka till kontoret för att jobba ytterligare ytterligare några timmar.

När jag kom hem hade Henke redan åkt upp till Timrå för att se hockey Timrå-Brynäs. Jag och Gunilla tog därför hundarna på en promenad ute på golfbanan. Det är så härligt nu när det är ljust när man kommer hem. Det är dessutom rejäl skare på den lilla snö som finns kvar så man kan gå överallt. Vi gick även en slinga i skogen och i skogen är det nu barmark. Dags att börja träna sök kanske...

Till middag blev det Choritzo och blomkålsmos och jag unnade mig dessutom ett glas rödvin till det. Hundarna fick varsitt ben efter maten istället....

Missade ju 30 grader i februari i går så jag såg det på svt play idag istället...

Inga kommentarer: